Οι εννιά στις δέκα πληροφορίες που κυκλοφορούν στο διδύκτιο είναι ψέμματα ή μισές αλήθειες. Η καταγραφή τους βοηθάει στον έλεγχο και στο ξεσκαρτάρισμα.

Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011


«Εμείς στήνουμε κω…ο και εσείς θα μου πείτε για τον ορνιθοκόκκορα;»
Έκρηξη Γκλέτσου για επένδυση του απορρίφθηκε












Η αρνητική γνωμοδότηση για μια επένδυση για αιολικά πάρκα στη Σκύρο, ήταν η αιτία να γίνει έξω φρενών ο Δήμαρχος Στυλίδας Απόστολος Γκλέτσος στη συνεδρίαση της Επιτροπής Περιβάλλοντος και Ανάπτυξης. Η απορριφθείσα επένδυση είναι της εταιρίας ΕNTEKA S.A. και συνοδεύεται-σύμφωνα με το lamiareport.gr από 500-600 εκατομμύρια ευρώ τα οποία θα δοθούν για κατασκευή αιολικών πάρκων. Όμως υπήρξε αρνητική γνωμοδότηση επειδή αντιδρούν κάτοικοι και φορείς της Σκύρου. Ο Γκλέτσος θύμισε στα μέλη της Επιτροπής, τη δραματική κατάσταση στην περιοχή του με συσσίτια σε φτωχούς
και αστέγους και με την ως συνήθως εκρηκτική εμφάνιση του αναρωτήθηκε γιατί κόβεται η επένδυση, λέγοντας μεταξύ άλλων «κι εσείς θα μου πείτε γιατί ο ορνιθοκόκκορας δεν μπορεί να πετάξει…όταν εγώ δεν έχω λεφτά για πετρέλαιο και στήνω κ…ο για να μου βάλουν ανεμογεννήτριες;». Όπως είπε ο Δήμαρχος Στυλίδας αν η εταιρία φύγει από τη Σκύρο, δεν θα έρθει στην περιοχή του λόγω της αρνητικής γνωμοδότησης στη Σκύρο. Βεβαίως αν εξαιρέσει κανείς το έντονο ύφος του Απόστολου Γκλέτσου, όντως δημιουργεί απορίες πώς απορρίπτεται ως επένδυση που δεν καλύπτει περιβαλλοντικούς όρους, μια πράσινη επένδυση.

LIFO

Ινφογνώμων Πολιτικά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου