Οι εννιά στις δέκα πληροφορίες που κυκλοφορούν στο διδύκτιο είναι ψέμματα ή μισές αλήθειες. Η καταγραφή τους βοηθάει στον έλεγχο και στο ξεσκαρτάρισμα.

Κυριακή 25 Αυγούστου 2013

Είμαι αριστερός σημαίνει…




Είμαι αριστερός σημαίνει ότι κάνω τα πάντα για να μην κλέβω το κράτος, παρ’ ότι αυτό με κλέβει κάθε μέρα.
Ότι αγαπώ την πατρίδα μου, όχι περισσότερο από τους άλλους και δεν το διαλαλώ όπου βρεθώ κι όπου σταθώ.
Ότι  ζητάω αποδείξεις απ’ όλους τους ελεύθερους επαγγελματίες και δεν υποκύπτω στο δέλεαρ της χαμηλότερης τιμής. Γιατί έτσι πιστεύω ότι θα κάνω καλό στη χώρα μου. Τουλάχιστον έτσι πιστεύω.
Ότι δεν ανέχομαι να μετατρέπονται τα πανεπιστήμια σε μαγαζάκια του κάθε ψευτοκουλτουριάτη πρεζάκια ή του κάθε ψευτοεπαναστάτη που τρώει στα 40 του από το τάπερ της μαμάς. Και ότι δεν θέλω να στείλω το παιδί μου σε κάποιο πανεπιστήμιο που θα δει περισσότερες μολότοφ απ’ ότι συγγράμματα.
Ότι καλά κάνει η κυβέρνηση αν στέλνει την αστυνομία να καθαρίσει το Πολυτεχνείο. Και που δεν ρωτά η αστυνομία τον κ. Λαφαζάνη πότε να κλείσει ραντεβού για να κάνει τη δουλειά της.
Ότι θέλω να μείνω στην Ευρώπη, γιατί εκεί είναι το μέλλον της χώρας μου. Και που πρέπει να αγωνιστώ για να αλλάξει αυτή η απάνθρωπη Ευρωπαϊκή Ένωση, όπως την κατάντησαν οι Γερμανοί και οι άλλοι καλβινιστές.
Ότι αντιδρώ σε όψιμους αριστερούς τύπου Τσίπρα που τους αγώνες για μια καλύτερη Ελλάδα τους γνώρισαν μόνο μέσα από τα βιβλία του ΚΚΕ, κι όχι από την πραγματική ιστορία.
Ότι δεν ανέχομαι να έχει καταντήσει η χώρα μου βασίλειο της λαμογιάς όπου οικογένειες δηλώνουν τα παιδιά των γειτόνων ως δικά τους για να παίρνουν επιδόματα.
‘Οτι δεν μπορώ άλλο να βλέπω χιλιάδες παιδιά να είναι άνεργα, αλλά την ίδια στιγμή να έχουν αράξει στις καφετέριες αντί να προσπαθούν να γίνουν καλύτεροι, να γίνουν αναγκαίοι, να μάθουν περισσότερα και να διεκδικήσουν κάτι καλύτερο από τη ζωή τους.
Είμαι αριστερός γιατί ξέρω ότι ο πατέρας μου και οι πατεράδες πολλών άλλων μετά τον Εμφύλιο δεν κάθισαν να κλάψουν στα συντρίμμια της χώρας, αλλά δούλεψαν σκληρά για να ζήσουν οι ίδιοι και οι οικογένειές τους, αλλά και για να οικοδομήσουν μια καλύτερη Ελλάδα.
Είμαι από εκείνους που αριστερά δε σημαίνει συνεχής άρνηση, κακομοιριά, τζάμπα επανάσταση, δήθεν αξιοκρατία, τάχαμου προστασία στον αδύναμο, αλλά μόλις βρεις την ευκαιρία να «πιάνεις την καλή».
Είμαι από εκείνους που δεν βλέπουν μόνο καταστροφές, αλλά βλέπουν και ελπίδα.
Που θέλουν μια πατρίδα υπερήφανη, καλύτερη και πολίτες αξιοπρεπείς, όχι υπόδουλους στις ιδεοληψίες μιας άλλης εποχής.
Τελικά, μπορεί να μην είμαι και τόσο… αριστερός, αλλά σίγουρα είμαι πιο αριστερός από τους επαγγελματίες της Αριστεράς που βγαίνουν και πουλάνε αριστεροσύνη και προοδευτισμό.
Τ’ ακούς κύριε Τσίπρα που βγαίνεις στα μπαλκόνια και κηρύττεις ανένδοτους στους «προδότες» μνημονιακούς. Και που δεν έχεις καταθέσει ούτε μια σοβαρή… αριστερή πρόταση για την Ελλάδα;
Τ’ ακούτε λοιποί ηγέτες της Αριστεράς που ο κόσμος βαρέθηκε την αριστερή σας φρασεολογία αλλά που επιβιώνετε επειδή είστε απλά ένα ακόμη σύμπτωμα του μεταπολιτευτικού μπάχαλου;
Αριστερός Ψάλτης

 http://www.antinews.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου