Οι εννιά στις δέκα πληροφορίες που κυκλοφορούν στο διδύκτιο είναι ψέμματα ή μισές αλήθειες. Η καταγραφή τους βοηθάει στον έλεγχο και στο ξεσκαρτάρισμα.

Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Συγκινητική επιστολή απόστρατου προς τους κυβερνώντες


ΦΤΥΝΩ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΑΣ.

(όλα τα λεφτά το Υστερόγραφο)



Οργή και απόγνωση αποτυπώνεται στην επιστολή ενός απόστρατου αξιωματικού του Στρατού Ξηράς, του κ. Χρήστου Μακρυγιάννη. Την επιστολή δημοσιεύει η εφημερίδα "Δημοκρατία" και άλλες ημερήσιες εφημερίες και με αυτήν επιτίθεται στους κυβερνώντες για τα νέα μέτρα και όλα όσα έχουν κάνει μέχρι σήμερα φέρνοντας τη χώρα στη σημερινή κατάσταση.


"Είμαι κάτω από 55 ετών Ανώτερος Αξιωματικός ε.α και φτύνω στα μούτρα σας....



Έχω τιμηθεί με όλα τα μετάλλια και τα παράσημα, με εύφημο μνεία για τις υπηρεσίες μου, δεν έχω τιμωρηθεί ποτέ μου και έχω υπηρετήσει σε όλο τον κόσμο.


Έχω υπηρετήσει 22 χρόνια στην ειδική μονάδα ΧΩΚ και ήμουνα παντού και πάντα και στην κρίση των Ιμίων ενεργοποίησα τους Πυραύλους ΧΩΚ.
Στα 39 μου έπαθα έμφραγμα και υποβλήθηκα σε εγχείρηση ανοικτής καρδιάς.


Από τότε υπηρέτησα σε υπηρεσία γραφείου, αποφάσισα να παραιτηθώ στα 50 μου με σκοπό να φροντίσω την υγεία μου.




Επειδή σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία τα μοσχεύματα έχουν ορισμένο χρόνο ζωής δεν πρόκειται να φτάσω στην ηλικία των 55 ετών, φτύνω τώρα στα μούτρα σας γιατί δεν προλαβαίνω να φτύσω στους τάφους σας.


Λυπάμαι μόνο που από τους Αξιωματικούς του Κέντρου Επιχειρήσεων είμαι ο μόνος στην Ζωή από τους τρεις συμμαθητές μου στην ίδια υπηρεσία έχουν πεθάνει οι δύο σε ηλικία 40 χρονών και φέτος πέθανε και ο αντικαταστάτης μου σε ηλικία 35 ετών όλοι από έμφραγμα και όλοι από το υψηλό στρες.


Λυπάμαι μόνο που δημιούργησα οικογένεια με τρία παιδιά και τα τρία επιστήμονες και άνεργα!
Λυπάμαι που τόσα χρόνια ήμουν δίκαιος και τίμιος, λυπάμαι που για τα χάλια της Πατρίδος μου που εσείς είστε οι μοναδικοί υπεύθυνοι και την πληρώνουμε μόνο εμείς.




Λυπάμαι που με υποχρέωσαν να πληρώνω τα ταμεία σας και δεν μπορώ να εισπράξω τα χρήματα ούτε καν τις εισφορές μου (λόγω αδυναμία πληρωμής ΜΤΣ ΒΕΑ) και δεν μπορώ να βοηθήσω τα παιδιά μου.

Επειδή κάποιοι τα φάγανε και δεν τιμωρήθηκαν ΠΟΤΕ.


Λυπάμαι που τόσα χρόνια δεν σας πήγα στα δικαστήρια γιατί επί 30 χρόνια με υπολογισμένα 10 χρόνια υπηρεσίες και πέραν του ωραρίου, νυχτερινά και αργίες δεν πήρα ούτε μια δραχμή υπερωρία ενώ οι πλασματικές υπερωρίες πάνε σύννεφο παντού.



Υ.Γ.: Επειδή δεν ήμουνα ποτέ ζήτουλας, θα ψάξω για μαύρη εργασία να βοηθήσω την οικογένεια μου για να μην φτάσω στο σημείο να σκοτώσω κάποιον πολιτικό ανεύθυνο.




Παραθέτω τα προσόντα μου αν κάποιος μπορεί να με χρειαστεί. Γνωρίζω Αγγλικά, γνωρίζω υπολογιστές, γνωρίζω από ασυρμάτους, γνωρίζω όλα τα όπλα ατομικά και ομαδικά, μπορώ να σκοτώσω από 300μ απόσταση με μία σφαίρα, μπορώ να αναχαιτίσω ολόκληρο σμήνος αεροσκαφών και ελικοπτέρων, μπορώ να ανατινάξω οποιοδήποτε κτίριο, μπορώ να κάνω υποκλοπές τηλεπικοινωνιών, μπορώ να κάνω παρεμβολές, μπορώ να κάνω ό,τι δολιοφθορά μπορείτε να φανταστείτε. Έχω ειδική εκπαίδευση στους υπολογιστές με ό,τι αυτό συνεπάγεται...



Μ.Α.


Ανώτερος Αξιωματικός ε.α

geochar
http://helleniclegion.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου