Οι εννιά στις δέκα πληροφορίες που κυκλοφορούν στο διδύκτιο είναι ψέμματα ή μισές αλήθειες. Η καταγραφή τους βοηθάει στον έλεγχο και στο ξεσκαρτάρισμα.

Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Ίσοι ναι, ίδιοι όχι.....

Λάβαμε- Δημοσιεύουμε : Οι λoχαγοί του ..soros πιάσανε δουλειά (είμαστε όλοι Μετανάστες )

Δεν ήρθαμε Λαθραία στην Ελλάδα «κύριε» που έγραψες αυτό σο σύνθημα …
Είναι η Γη των προγόνων μας , Εδώ γεννηθήκαμε , Εδώ μεγαλώσαμε  και Εδώ ζούμε .
Εδώ είναι τα σπίτια , οι τάφοι τους και η ιστορία των Πατεράδων και των παππούδων μας …
Δεν περάσαμε κανένα σύνορο λαθραία
Δεν παρασιτήσαμε εις βάρος κανένα
Υπηρετήσαμε δεκαοχτώ μήνες τη
θητεία μας στον Ελληνικό στρατό μόνο και μόνο για να προστατέψουμε όλα αυτά που κληρονομήσαμε από τους προγόνους μας , το βιός , τις οικογένειες και τις περιουσίες μας .
Πράγματα που εσείς λυμαίνεστε ,  βρωμίζεται και ατιμάζεται …
Δεν έχουμε ίσα δικαιώματα , ούτε και ίσες υποχρεώσεις .
Σε περίπτωση πολέμου φίλε Πακιστανέ , Αλβανέ , Αφρικανέ και όπως αλλιώς σε λένε ΕΓΩ θα πάω να πολεμήσω τον όποιο εισβολέα , έχω ορκιστεί για αυτό , έχω ορκιστεί να χύσω μέχρι και την τελευταία ρανίδα του αίματός μου για να προστατέψω τον τόπο μου .
Ενώ ΕΣΥ θα φύγεις , ή θα κάνεις πλιάτσικο στα άμαχο πληθυσμό στους γέρους και τα γυναικόπαιδα που θα αφήσω πίσω μου .
Μέχρι στιγμής σε πολέμησα  με τη γλώσσα και τον πολιτισμό μου . Και σε κέρδισα .
Δεν είδα κανέναν ‘Έλληνα να ντύνεται με σαρίκι και με κελεμπία , δεν είδα κανέναν Έλληνα να μαθαίνει πακιστανικά και νιγηριανά . Σε είδα πολλές φορές να ακούς τη γλώσσα μου και όσες φορές τη κατανόησες έμαθες και κάτι χρήσιμο για τη αρχή του κόσμου στη ζωή σου …
Με την πρώτη δυσκολία που συνάντησες στην πατρίδα σου σηκώθηκες και έφυγες , εγώ όμως έκατσα εδώ και αιώνες και τους πολέμησα με όλες μου τις δυνάμεις , μέχρι που τους κέρδισα .. ΟΛΟΥΣ !
Σταμάτησα τη φυλή σου πριν από χιλιάδες χρόνια στη Σαλαμίνα και στον Μαραθώνα .
Κατάφερα να πετάξω τον ζυγό από πάνω μου έστω και μετά από 400 χρόνια σκλαβιάς .
Κατάφερα να κερδίσω την ελευθερία μου περνώντας μέσα από σιδηρόφρακτες γερμανικές στρατιές , κλώτσησα τον φασισμό του Μουσολίνι στην Αδριατική , τον ιμπεριαλισμό τον Αμερικανών και τον Κομουνισμό των ρώσων …
Έτσι και τώρα , πρέπει να ξέρεις … ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΩ … δεν θα παραδώσω ούτε μια σπιθαμή γης και πολιτισμού από αυτόν που κληρονόμησα  . Θα κάτσω στις θέσεις μου , έχω συνηθίσει ανά τους αιώνες να πολεμώ , να αγωνίζομαι ΚΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΩ .
Έχω μέσα στο DNA μου σκηνές από τη μάχη στο Βαλτέτσι , από την εκστρατεία του Μεγάλου Αλεξάνδρου , μέχρι την επική αντίσταση των οχυρών του Ρούπελ .
Μη γελιέσαι ξένε … είμαι συνυφασμένος με ήρωες και με εφιάλτες 
Η ιστορία μου έδωσε να πιω από  το αίμα του Χριστού και από το κώνιο του Σωκράτη …
Μεγάλωσα ακούγοντας τις ιστορίες για τον Μέγα Αλέξανδρο  και τον καβαλάρη Αή Γιώργη..
Όλα μέσα μου τόσο μπερδεμένα στην Ειρήνη … αλλά και τόσο ξεκάθαρα στον πόλεμο .
Η ώρα που θα με βρεις απέναντί σου πλησιάζει … και τότε θα δεις τον κάθε Έλληνα να μεταμορφώνεται σε μια αυτόνομη κοινωνία , σε μια αυτόνομη ομάδα , σε μια αυτόνομη στρατιά  από μόνος του .
Οι αιώνες με δίδαξαν και Στρατηγό και Στρατιώτη
Η ώρα που θα με βρεις απέναντί σου πλησιάζει …

Αναδημοσίευση από "Περαματοζωα"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου