Οι εννιά στις δέκα πληροφορίες που κυκλοφορούν στο διδύκτιο είναι ψέμματα ή μισές αλήθειες. Η καταγραφή τους βοηθάει στον έλεγχο και στο ξεσκαρτάρισμα.

Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Τι έχει αποκαλυφτεί στη Βουλή των Ελλήνων για τα Ελευσίνια Μυστήρια;


Τι έχει αποκαλυφτεί στη Βουλή των Ελλήνων για τα Ελευσίνια Μυστήρια;

Διαβάστε μία συγκλονιστική ομιλία του ειδικού αγορητή του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας, κ. Νίκου Παπακωνσταντίνου, που έγινε στη Βουλή των Ελλήνων την Τρίτη 29 Ιουνίου 2010, όπου η αποκάλυψή του για τα Ελευσίνια Μυστήρια είναι εκπληκτική!..
«ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Αναστάσιος Κουράκης): Εμείς σας ευχαριστούμε, κ. Ζώη.
Το λόγο έχει ο ειδικός αγορητής του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος, κ. Νικόλαος Παπακωνσταντίνου, για δέκα πέντε λεπτά.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.
Βέβαια, κυρίες και κύριοι Βουλευτές, ο εισηγητής του ΠΑΣΟΚ είναι υποχρεωμένος να παρουσιάσει το νομοσχέδιο στη λογική «υπήρχε σκότος και εγένετο φώς». Ο εισηγητής της Νέας Δημοκρατίας είναι υποχρεωμένος να συγκατανεύσει για το φως, αλλά να μη χρεωθεί το ρόλο του σκότους. Εξ ου και η πρόταση του εισηγητή της Νέας Δημοκρατίας για μία συνεύρεση.
Υπάρχει όμως μια δυσκολία. Η δυσκολία είναι ότι, για να χωρέσουν και οι δύο, πρέπει να αποκαθηλωθεί η λάμψη και η χρυσόσκονη του νομοσχεδίου.
Εμείς στην Κοινοβουλευτική Επιτροπή επεξεργασίας του νομοσχεδίου καταθέσαμε μία ρητή, συνεκτική, κατηγορηματική εναντίωση στη φιλοσοφία, τις αρχές, τις στοχεύσεις του νομοσχεδίου. 

Πρώτο ζήτημα είναι ότι υπάρχουν και στην αιτιολογική έκθεση και στις εισηγήσεις και στις ομιλίες των εκπροσώπων του ΠΑΣΟΚ, της Κυβέρνησης, γυαλιστερά λογότυπα, εύηχες λεξούλες, εκκωφαντικοί χαρακτηρισμοί. Αναφέρω τις πιο χαρακτηριστικές: «πλαίσιο χρηστής διοίκησης», «την εποχή της ψηφιακής δημοκρατίας», «διαφάνεια παντού, στα πάντα και για πάντα», «αντιμετώπιση των εστιών διαφθοράς, της αναξιοπιστίας του πολιτικού συστήματος, των σύννομων μεν, αλλά όχι ορθολογικών πολιτικών και διοικητικών αποφάσεων δε», «αλλαγή νοοτροπίας και ρηξικέλευθες επιπτώσεις απροσδιορίστου εμβέλειας, ακόμα και από τους συντάκτες του νομοσχεδίου».
Στην αρχαία, όμως, Ελευσίνα οι ιερείς κρατούσαν μυστικά και απόρρητα μέσα στο ναό τα μυστικά, τις μεθόδους, τις τεχνικές της σποράς, τις ημερομηνίες, κρατούσαν απόρρητα στο ναό τα εμπειρικά αστρονομικά δεδομένα. Ήταν, όμως, υποχρεωμένοι μια φορά το χρόνο να τα δημοσιοποιούν, με τρόπους και διαδικασίες που να κάθονται σούζα οι δούλοι και οι ξωμάχοι του κάμπου, γι' αυτό και οργάνωναν τα Ελευσίνια Μυστήρια, για να κρατούν τη μαγεία και το μυστηριακό των γνώσεων που είχαν.
Στις σημερινές εποχές, στην εποχή δηλαδή της τυπογραφίας, του διαδικτύου, της πληροφορίας και του κοινοβουλευτισμού δεν μπορούν να πάρουν μαζί τους τις λαϊκές μάζες αν δεν τις υποτάξουν και δεν τις εξουθενώσουν ηθικά, χωρίς ένα πλατιά διακλαδωμένο, συστηματικά εφαρμοζόμενο και άρτια εφοδιαζόμενο σύστημα κολακείας, ψευτιάς, απάτης, ταχυδακτυλουργίας, με εύηχα λογότυπα, με λαοφιλείς λεξούλες της μόδας, με υποσχέσεις και διαβεβαιώσεις, με κενόδοξες μεταρρυθμίσεις και ευεργετήματα.
Είναι χαρακτηριστική η εισήγηση του ΠΑΣΟΚ για τα θέματα της νομοθεσίας περί αναβάθμισης της Στατιστικής, περί «Καλλικράτη», περί αξιοκρατικού συστήματος επιλογής προϊσταμένων και προαγωγών στο δημόσιο. Μόνο μια λεξούλα, λόγω οικονομίας χρόνου, από την αιτιολογική έκθεση του νομοσχεδίου για την προαγωγή των προϊσταμένων στο δημόσιο: «Μέσω του ελέγχου του συστήματος της αξιολόγησης καθίσταται δυνατή η ηγεμονία του κυβερνώντος κόμματος πάνω στον κρατικό διοικητικό μηχανισμό». Αφιερωμένο ειδικά σε εσάς.
Η ουσία του νομοσχεδίου δεν αφορά την οργανωτική και λειτουργική όψη των διατάξεων του συζητούμενου νομοσχεδίου για την ανάρτηση στο διαδίκτυο. Και βεβαίως δεν είμαστε αντίθετοι στα οργανωτικά λειτουργικά μέτρα του άρθρου 2, αλλά είμαστε αντίθετοι στο ότι η οργάνωση της αναζήτησης των πληροφοριών από τον κάθε πολίτη και εργαζόμενο πραγματοποιείται με την επιφύλαξη των κρατικών απορρήτων, όχι για τα αλατοπίπερα προσωπικών δεδομένων, των δεδομένων της ερωτικής ζωής και άλλα τινά πικάντικα, αλλά για τα κρατικά απόρρητα που αφορούν τους κανόνες της πνευματικής και βιομηχανικής ιδιοκτησίας, του εταιρικού απόρρητου, της οικονομικής ελευθερίας και γίνεται σαφές στον οποιονδήποτε ότι δεν μιλάμε ούτε για την οικονομική ελευθερία του μανάβη, ούτε της καθαρίστριας, αλλά για τους εκλεκτούς ιππότες της τύχης και τους άλλους βαθύπλουτους. Και από αυτήν την άποψη είναι ρητή η διασφάλιση που κάνει το νομοσχέδιο.
Για τα θέματα της διαφθοράς που πολλά παχύρρευστα λέγονται, μια γενική παρατήρηση είναι ότι η πολιτική της ανάκτησης της ανταγωνιστικότητας, η ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας που είναι στοχεύσεις και της Κυβέρνησης, μαζί με την επιχειρηματικότητα της δεύτερης ευκαιρίας στην οποία αρέσκεται και ο κύριος Πρωθυπουργός, η πολιτική διασφάλιση της κερδοφορίας στο ρυθμό της πράσινης καπιταλιστικής ανάπτυξης γεννούν, θρέφουν και γιγαντώνουν τη διαφθορά, τη σαπίλα, την εξαγορά, τη δωροδοκία μα κυρίως, την ηθική ελαστικότητα στην κοινωνική και πολιτική ζωή.
Οι επιχειρηματικοί όμιλοι έχουν ζωτική ανάγκη, είναι υποχρεωμένοι να διαρρηγνύουν τα σύνορα, να υπερβαίνουν τα όρια, να παραβιάζουν τους κανόνες και να μεταθέτουν τα όρια της πολιτικής, να την υποτάσσουν πλήρως, να αρνούνται τη δημοκρατία σε όλη τη γραμμή, να ποτίζουν βεβαίως και όλες τις κοινοβουλευτικές διαδικασίες. 

Και τα μεγάλα αφεντικά των επιχειρηματικών ομίλων, οι βαρόνοι του χρήματος χαμογελούν όταν ακούν περί αυτονομίας της πολιτικής και περί χρηστής διοίκησης, γιατί για το στρατηγικό σχεδιασμό των μονοπωλιακών συγκροτημάτων, των μεγιστάνων του κεφαλαίου, όλα αυτά είναι λεπτομέρειες, γιατί συγκεντρώνουν την προσοχή τους στην περιφρούρηση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων τους, στην επιτήρηση του μεριδίου τους στην αγορά, στην περιπολία των όρων ανταγωνισμού, στην απόκτηση ζωτικών εμπιστευτικών πληροφοριών για τις κρατικές παραγγελίες, βλέπε SIEMENS, στη συγκρότηση ερεισμάτων, στηριγμάτων, υποδοχέων στους νευραλγικούς κρίκους της κρατικής διοίκησης, στην αναχαίτιση και εξουδετέρωση των άλλων ανταγωνιστών.
Θέλετε να συγκεντρώσουμε την προσοχή μας στους μηχανισμούς διαφθοράς και στις εστίες κακοδιαχείρισης, που αναβλύζει το πύον με κάθε ευκαιρία; Πρέπει να συγκεντρωθεί η προσοχή στις συμβάσεις παραχώρησης δημόσιας περιουσίας, στις συμπράξεις δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Δεν έχετε ακούσει για τετραπλασιασμό των δαπανών στην κατασκευή σχολείων μέσω των σχημάτων συμπράξεων δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, για το μηχανισμό και τους μοχλούς των αναπτυξιακών κινήτρων, για τις προγραμματικές συμβάσεις; Εκεί λοιπόν, στα σημεία επαφής, είτε πολιτικά είτε θεσμικά είτε νομοθετικά, εκεί που οι κρατικοί φορείς και οι εκπρόσωποι των επιχειρηματιών διαλέγονται, εκεί είναι και η μήτρα και της συσκότισης αλλά και της διαφθοράς.
Εμείς εκφράζουμε ριζική εναντίωση στο άρθρο 5, που είναι η καρδιά του νομοσχεδίου, όπου γίνεται ρητή διατύπωση για την προστασία των απορρήτων και βεβαίως όχι των απορρήτων της εθνικής άμυνας και της εθνικής ασφάλειας ούτε –πάλι θα το επαναλάβω- για τα προσωπικά δεδομένα, αλλά των απορρήτων στα ζητήματα της βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας, στα ζητήματα της οικονομικής ελευθερίας.
Σας θέσαμε τα ερωτήματα και δεν απαντάτε. Τι θα γίνει με την ονομαστικοποίηση των μετοχών στις εταιρείες διαχείρισης κεφαλαίων, σε όλους αυτούς που παίρνουν προγραμματικές συμβάσεις ή κάνουν συμπράξεις με το ελληνικό δημόσιο; Μιλάμε για τα ζητήματα παραχώρησης δημόσιας περιουσίας, επιχορηγήσεων, επιδοτήσεων, αναπτυξιακών κινήτρων. Μιλάγαμε χθες για το σκάνδαλο Βατοπεδίου. Τι θα γίνει με το εμπορικό, τραπεζιτικό και βιομηχανικό απόρρητο; Είναι ένα τεράστιο θεσμικό άβατο, ένας πλανήτης αθέατος, σκιώδης, με χιλιάδες συνδέσεις με την κρατική διοικητική, μα και την κανονιστική δραστηριότητα της Κυβέρνησης και των Υπουργείων.
Τα έργα του ΠΑΣΟΚ: Μόνο ο νόμος 3832/2010. Εκεί ρητά διατυπώνεται για την αναβάθμιση της Στατιστικής Υπηρεσίας ότι η δημοσίευση ή η διάδοση στατιστικών στοιχείων και ερευνών γίνεται μόνο αν δεν προκύπτει άμεσα ή έμμεσα η ταυτότητα εκείνων που παρέχουν ή εκείνων που αφορούν τα στοιχεία αυτά. Αυτό είναι το πρώτο.
Δεύτερον, οι εγγραφές στατιστικών στοιχείων καθίστανται ανώνυμες με σβήσιμο της μονάδας που τα συνέλεξε, ώστε να μην μπορεί να προσδιοριστεί άμεσα ή έμμεσα από οποιονδήποτε τρίτο.
Τρίτον, απαγορεύεται η χρήση των απορρήτων στοιχείων για φορολογικούς και ελεγκτικούς σκοπούς του κράτους του ίδιου.
Η υπόθεση των ελλειμμάτων από το ΦΠΑ από το λαθρεμπόριο των καυσίμων είναι ιδιαίτερα εύγλωττη. Ο ίδιος ο Υπουργός Οικονομίας εδώ πέρα μιλούσε για δύο δισεκατομμύρια απώλειες του ΦΠΑ μόνο από το λαθρεμπόριο των καυσίμων. Είναι τέσσερις εταιρείες διυλιστήρια, οκτώ εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών. Και τα στοιχεία για τις χρηματορροές απαγορεύεται ρητά να χρησιμοποιηθούν από τις κρατικές υπηρεσίες, φορολογικές και ελεγκτικές.
Υπάρχουν και άλλες πλευρές που δείχνουν ότι δεν μπορεί να προβάλλεται σαν γυαλιστερός εκστασιαστικός θεός το θέμα της ανάρτησης. Ένα εκατομμύριο εκατό χιλιάδες λαϊκά νοικοκυριά αγκομαχούν από τα υπέρογκα ποσά του λογαριασμού της ΔΕΗ. Είναι δημοσιευμένος, αλλά αθέατος ο μηχανισμός και τα κριτήρια λειτουργίας της ΔΕΗ; Και είναι δημοσιευμένος, αλλά ταυτόχρονα και αθέατος. Η βούληση των μεγαλομετόχων στον προσδιορισμό της τιμολογιακής πολιτικής της ΔΕΗ ποια είναι; Η απελευθέρωση της αγοράς ενέργειας, ο ανταγωνισμός των ενεργειακών παικτών και οι επιπτώσεις του στην καθημερινότητα των εργαζομένων;
Η ανάρτηση μήπως του παρατηρητηρίου τιμών απαντά, εξηγεί τις αιτίες του φαινομένου της ακρίβειας; 

Οι εξευτελιστικές τιμές παραγωγού στο γάλα, το ροδάκινο, το σιτάρι, το λάδι, το βαμβάκι, το καρπούζι; Και ποια είναι η εξήγηση για το γεγονός του αβυσσαλέου χάσματος με τις τιμές στο ράφι; Η δραστηριότητα και η αποκάλυψη της δραστηριότητας των έντεκα χονδρεμπορικών αλυσίδων στον κλάδο των τροφίμων και των πέντε μεταποιητικών μεγάλων επιχειρήσεων στα τρόφιμα είναι αθέατη; Δεν αποτελεί αυτό ουσιώδη κρίκο στην εκτίμηση και ενημέρωση του λαού για το φαινόμενο και τις αιτίες του φαινομένου της ακρίβειας;
Ένα άλλο ζήτημα είναι η εκτίναξη των τιμών στα εισιτήρια της ακτοπλοΐας, η γενίκευση των άγονων γραμμών από δέκα σε ενενήντα τα πρόσφατα δέκα χρόνια. Με τι κριτήριο έγιναν; Με τι κριτήριο πάρθηκαν νομοθετικές και διοικητικές αποφάσεις; Δεν συνέβηκε ταυτόχρονα χειροτέρευση της εξυπηρέτησης των νησιωτών και των άλλων επιβατών; Από τι υπαγορεύτηκαν αυτά τα πράγματα, αν όχι από τη θεσμικά κατοχυρωμένη θωράκιση της κερδοφορίας των εφοπλιστών;
Υπάρχουν κι άλλα ζητήματα. Τι συνεπάγεται η κρατική ρύθμιση για την ανάπτυξη, τη γιγάντωση της εκπαιδευτικής, σχολικής, μεταλυκειακής, μεταδευτεροβάθμιας αγοράς σε όρους αμορφωσιάς και λειτουργικού αναλφαβητισμού για την ελληνική νεολαία, που προωθεί το Υπουργείο Παιδείας;
Είναι και άλλα τέτοια ζητήματα. Ποιες είναι οι συνέπειες, που παραμένουν αθέατες από την εφαρμογή τα τελευταία δέκα χρόνια της προγραμματικής θέσης του ΠΑΣΟΚ για μετατροπή των κρατικών νοσοκομείων σε αυτόνομες, από τον κρατικό προϋπολογισμό, οικονομικές μονάδες; Η χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό στα κρατικά νοσοκομεία ανέρχεται στο 3% έως 5% του συνόλου των δαπανών των κρατικών νοσοκομείων, και το 75% έως 90% είναι πληρωμές ασφαλιστικών ταμείων. Και ο κατάλογος δεν έχει τελειωμό.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Αναστάσιος Κουράκης): Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον κ. Παπακωνσταντίνου…»
(Από τα ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, Τρίτης 29 Ιουνίου 2010)

http://www.sakketosaggelos.gr/Article/1336/
 
ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΕΨΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου