Οι εννιά στις δέκα πληροφορίες που κυκλοφορούν στο διδύκτιο είναι ψέμματα ή μισές αλήθειες. Η καταγραφή τους βοηθάει στον έλεγχο και στο ξεσκαρτάρισμα.

Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014

«Έχουμε ταυτίσει τον επαναστάτη με τον ρακένδυτο των Εξαρχείων»


«Έχουμε ταυτίσει τον επαναστάτη με τον ρακένδυτο των Εξαρχείων»


Τζίμης Πανούσης: Δουλεύω και αμείβομαι καλά, χωρίς να κλέβω κανέναν

Βάλλοντας κατά πάντων ο Τζίμης Πανούσης γίνεται και πάλι το… μαύρο πρόβατο με τη χαρακτηριστική και αμίμητη σάτιρά του και αναλαμβάνει ξανά τον γνώριμο ρόλο του: Να γίνει το κόκκινο πανί για τους αριστερούς και το σύστημα γενικώς. 

Σε συνέντευξή του στο «Θέμα People», ο ίδιος αυτοχαρακτηρίζεται ως κομμουνιστής «παλαιάς κοπής» και «βαζελοχτυπημένος» παρότι όπως λέει είναι ενάντια στα κόμματα, στις πατρίδες και σε οτιδήποτε συλλογικό καταστρέφει τη ζωή μας. 
«Δεν θέλω να περάσω κάποιο μήνυμα, απλά αυτά που πιστεύω θέλω να τα πω στον κόσμο, γιατί αν δεν τα πω θα έχω ακόμη και θέματα υγείας. Όσες φορές δεν βγήκα στη σκηνή σε αυτά τα 40 χρόνια αντιμετώπισα τέτοια προβλήματα», δηλώνει. 

Σε όσους τον χαρακτηρίζουν ως έναν «βολεμένο των βορείων προαστίων» ο Τζίμης Πανούσης τους απαντά: «Αυτά είναι π…. Έχουμε ταυτίσει τον επαναστάτη με τον ρακένδυτο των Εξαρχείων. Δεν είναι έτσι τα πράγματα. Δουλεύω και αμείβομαι καλά, χωρίς να κλέβω κανέναν. (…) Τα χρήματα τα έχω κερδίσει με τον ιδρώτα μου, ούτε τα έχω κληρονομήσει, ούτε τα έχω φάει από κανέναν».

Όπως υποστηρίζει ο ίδιος, είναι μέσα στο σύστημα. «Ας μη γελιόμαστε», λέει. «Άλλωστε πως θα μπορούσαν να είναι διαφορετικά τα πράγματα όταν από τις παραστάσεις μου ζουν περίπου 100 οικογένειες». 

Εξαπολύει δε για ακόμα μια φορά επίθεση κατά του Αλέξη Τσίπρα και της Αριστεράς. «Ο Τσίπρας κάνει μαθήματα, μιμείται τον Ανδρέα Παπανδρέου, αλλά δεν κάνει. Είναι ημιμαθής. Έχει διαβάσει τσάτρα πάτρα το “Κεφάλαιο” του Μαρξ, δεν ξέρει αγγλικά, άσε που είναι έτοιμος να υπηρετήσει το σύστημα».
http://www.newsbeast.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου