Τὸ πείραμα
|
Ἀντιστοιχεῖαι
|
Οἱ Ἕλληνες
|
Milgram
|
Ἐμπνευστὴς τοῦ πειράματος
|
Γερμανοὶ – Τρόϊκα
|
διδάσκαλος
|
γνώστης τῆς καταστάσεως καὶ συνειδητὸς παίκτης τοῦ πειράματος
|
κυβέρνησις
|
μαθητευόμενος
|
μὴ γνώστης καὶ μὴ συνειδητὸς παίκτης τοῦ πειρά-ματος
|
Ἑλληνικὸς λαὸς
|
Στόχος
|
ü Νὰ εὑρεθῇ τὸ ὅριον τῆς δυνάμεως ἐπιβολῆς τῆς ἐξουσίας ἐπὶ τῆς ἀνθρωπίνης βουλήσεως.
ü Νὰ διαπιστωθῇ τὸ μέγεθος τῆς
δουλοπρεπίας καὶ ὑποταγῆς τοῦ, φαινομενικῶς, ἐλευθέρας κρίσεως,
βουλήσεως καὶ ἐνεργείας ἀνθρώπου.
|
Στόχος
|
Πόρισμα
|
-
Ὁ ἄνθρωπος (ὁ Ἕλληνας), μολονότι
ἐλεύθερος, ὑποτάσσεται εἰς τὴν βούλησιν τῆς ἐξουσίας καὶ προβαίνει, ἐν
γνώσει του, εἰς ἀπανθρώπους ἐνεργείας εἰς βάρος τῶν συνανθρώπων του.
-
Ὁ Ἕλληνας, σήμερον, διὰ τῆς ἀδρανείας
του πιστεύει ὅτι ὀφελεῖται, ἐν τῇ οὐσίᾳ ὅμως βλάπτεται καὶ καταστρέφει
ἑαυτὸν καὶ τὸν συνέλληνα καὶ συνάνθρωπόν του.
|
Πόρισμα
|
Τὰ βήματα ἐξελίξεως τοῦ πειράματος – αἱ ἀναλογίαι μετἂ τοῦ Ἕλληνος
|
Κοινοὶ θνητοὶ καλοῦνται νὰ συμμεθέξουν οἰκιοθελῶς, ἔναντι ἀμοιβῆς, εἰς πείραμα σχετικὸν μὲ τὴν μνήμην. Οἱ ἐθελονταὶ δύνανται νὰ ἀποχωρήσουν τοῦ πειράμα-τος ἀνὰ πᾶσαν στιγμὴν ἄνευ ἐπιπτώσεων.
|
Οἱ Ἕλληνες καλοῦνται νὰ συμμεθέξουν
οἰκιοθελῶς, πλὴν, παρὰ τὴν θέλησὶν των καὶ ἄνευ ἀμοιβῆς εἰς τὸ πείραμα
ἀνορθώσεως τῆς οἰκονομίας τῆς χώρας. Οἱ Ἕλληνες δύνανται νὰ ἀποχωρήσουν
μεταναστεύοντες εἰς ἄλλην χώραν ἀνὰ πᾶσαν στιγμὴν.
|
Οἱ ἐθελονταὶ χωρίζονται, κατόπιν εἰκονικῆς κληρώ-σεως, εἰς «διδάσκαλον» καὶ εἰς «μαθητευόμενον».
|
Οἱ Ἕλληνες χωρίζονται, μετὰ ἀπὸ εἰκονικὰς ἐκλογὰς, εἰς «κυβέρνησιν» (λύκον) καὶ «λαὸν» (βίσσωνες).
|
Ὁ διδάσκαλος δὲν ἔχει ἰδέαν περὶ τοῦ τὶ «θέατρον» ἐπακολουθεῖ.
Ὁ μάθητευόμενος εἶναι γνώστης τῶν λεπτομερειῶν τοῦ πειράματος,
|
Διὰ τὴν Ἑλλάδαν οἱ ῥολοι ἀντιστρέφονται:
Ἡ κυβέρνησις ἔχει πλήρην γνῶσιν ἀκολουθουμένου θεάτρου.
Ὁ λαὸς δὲν γνωρίζει τὶ τοῦ ξημερώνει.
|
Ὁ μαθητευόμενος καθίζεται εἰς μίαν καρέκλαν ὅπου τὸν δένουν χειροπόδαρα καὶ τὸν τὸν συνδέουν μὲ ἠλε-κτρόδια.
|
Ὁ λαὸς, καθίζεται εἰς τὰς «καρέκλας»
τῆς οικίας του, ὅπου δένεται πνευματικῶς καὶ οὐσιαστικῶς χειροπό-δαρα
μέσῳ τῆς ἀσυρμάτου ἠλεκτρονικῆς ἐπικοινωνίας, μὲ τὰ μέσα ἐπιλεκτικῆς καὶ
παρα-μορφωτικῆς ἐνημε-ρώσεως.
|
Κατὰ τὴν διάρκειαν τοῦ πειράματος, διὰ κάθε λανθα-σμένην ἀπάντησιν τοῦ μαθητοῦ,
ὁ διδάσκαλος, ἰδίᾳ βουλήσει, διεχετεύει, μέσῳ συσκευῆς ἠλεκτρικὸν
ῥεῦμα, αὐξανομένης συνεχῶς ἐντάσεως, πρὸς τὸ σῶμα τοῦ μαθητευομένου.
|
Κατὰ τὴν διάρκειαν τῆς ἀνορθώσεως τῆς οἰκονομίας, διὰ κάθε λανθασμένην ἐνέργειαν τοῦ διδασκάλου,
ὁ διδάσκαλος, ἰδίᾳ βουλήσει, βομβαρδίζει ἀνηλεῶς τὸν λαὸν μὲ
πληροφορίας διὰ τὰς ἐπερχομένας συμφορὰς εἰς περίπτωσιν ὁλικῆς
καταρεύσεως τῆς οἰκονομίας καὶ ἐπιβάλλει μέτρα συνεχῶς αὐξανομένου
βάρους.
|
Ὁ ὑπεύθυνος τοῦ πειράματος διαβεβαιώνει τὸν διδά-σκαλον ὅτι κάθε αὔξησις τῆς ἐντάσεως τοῦ ῥεύματος:
E ἐπιβοηθᾷ τὰ μέγιστα εἰς τὴν ἐνίσχυσιν τῆς μνήμης
E ἡ ἔντασις τοῦ ἠλεκτρικοῦ ῥεύματος δὲν εἶναι θανα-τηφόρα
|
Ἡ τρόϊκα, ὑπεύθυνη ἀνακάμψεως τῆς οἰκονομίας, δια-βεβαιώνει τὸν λαὸν ὅτι κάθε νέον οἰκονομικὸν βάρος:
E ἐπιβοηθᾷ τὰ μέγιστα εἰς τὴν ἐνίσχυσιν τῆς οἰκονο-μίας
E τὰ ἐπιβαλλόμενα οἰκονομικὰ βαρη δὲν εἶναι θανα-τηφόρα
|
Ὁ μαθητευόμενος λαμβάνει μίαν σελίδαν ὅπου ἀνα-γράφονται ζεύγη λέξεων τὰ ὁποία ὑποχρεοῦται νὰ ἀποστηθίσῃ.
|
Ὁ λαὸς λαμβάνει τόνους πληροφοριῶν διὰ τὴν ἐπερχο-μένην οἰκονομικὴν καταστροφὴν, καὶ καλεῖται νὰ κατανοήσῃ τὰς συνεπείας.
|
Κατὰ τὴν διάρκειαν τοῦ πειράματος ὁ διδάσκαλος δίδει μίαν λέξιν καὶ ὁ μαθητὴς ὑποχρεοῦται νὰ ἐκφω-νήσῃ τὸ ζεύγος της.
|
Κατὰ τὴν διάρκειαν τῆς ἀνορθώσεως τῆς οἰκονομίας ἡ τρόϊκα ὁρίζει ἕνα μέτρο καὶ ἡ κυβέρνησις ὑποχρεοῦ-ται, διὰ τῆς ἐφαρμογῆς τοῦ μέτρου νὰ προσπορίσῃ οἰκονομικὰ ὀφέλη. Ὁ λαὸς ὀφείλει νὰ μὴν ἀντιδράσῃ.
|
Εἰς περίπτωσιν λάθους ὁ διδάσκαλος
διοχετεύει ῥεῦμα συγκεκριμένης ἐντάσεως ἡ ὁποία φθάνει σταδιακῶς ἀπὸ τὰ
30V εἰς τὰ 450V (βολτ)
|
Εἰς περίπτωσιν ἀποκλείσεων ἐκ τῶν
στόχων ἡ κυβέρ-νησις προσθέτει νέους φόρους οἱ ὁποῖοι φθάνουν σταδιακῶς
μέχρι καὶ τὴν φορολόγησιν τῶν τέκνων.
|
Ὁ διδάσκαλος ἐνημερώνεται ὅτι οὐδεμία ἠλεκτρικὴ τάσις εἶναι θανατηφόρα
|
Ἡ κυβέρνησις ἐνημερώνεται ὅτι οὐδεὶς φόρος προκα-λεῖ θανάτους.
|
Τὸ πείραμα ξεκινᾶ καὶ ὁ διδάσκαλος ἐκφωνεῖ τὴν μίαν λέξιν ἐξ ἑκάστου ζεύγους. Ὁ μαθητευόμενος ἐκφωνεῖ τὴν ἀντιστοιχούσαν λέξιν-ζεῦγος.
|
Ἡ διόρθωσις τῆς οἰκονομίας ξεκινᾶ καὶ ἡ κυβέρνησις ἐπιβάλλει τὸν πρῶτον φόρον. Ὁ λαὸς συμμορφοῦται πρὸς τὰς ὑποδείξεις.
|
Διὰ κάθε λάθος ὁ διδάσκαλος διοχετεύει ἠλεκτρικὸν ῥεῦμα συνεχῶς αὐξανομένης ἰσχύος.
|
Διὰ κάθε ἐκτροπὴν ἐκ τῶν στόχων, ἡ
κυβέρνησις ἐπιβάλλει νέα βαρύτερα οἰκονομικἀ μέτρα μειώσεως μισθῶν καὶ
ἐργασιακῶν δικαιωμάτων.
|
Ὁ διδάσκαλος αὐξάνει, ἄνευ συστολῆς καὶ ἐνδιασμοῦ τὴν ἔντασιν τοῦ ῥεύματος.
|
Ἡ κυβέρνησις ἐπιβάλλει ἄνευ συστολῆς καὶ ἐνδιασμοῦ φόρους.
|
Στὰ 150V ὁ μαθητὴς ἀρχίζει νὰ φωνάζῃ διαμαρτυρό-μενος διὰ τὴν ἔντασιν τοῦ ῥεύματος.
|
Ἡ ἀπώλεια εἰσοδήματος φθάνει τὸ 50%. Ὁ
λαὸς δια-μαρτύρεται εἰρηνικῶς εἰς τὴν πλατείαν Συντάγματος. 3.000
περίπου Ἕλληνες αὐτοκνονοῦν.
|
Ὁ διδάσκαλος προβληματισμένος διὰ τὴν
τύχην τοῦ μαθητοῦ, στρέφεται πρὸς τὸν ὑπεύθυνον τοῦ πειράμα-τος, ἀλλὰ
ἐκεῖνος τὸν διαβεβαιώνει ὅτι:
Eὁ μαθητευόμενος οὐδένα κίνδυνον διατρέχει,
Eὀφείλει νὰ συνεχίσῃ τὸ πείραμα διότι ἔχει ὑπογράψει τὸ σχετικὸ συμφωνητικὸν.
|
Ἡ κυβέρνησις, «ἀνυσηχούσα διὰ τὴν ἐξουσία», στρέφε-ται πρὸς τὴν τρόϊκα, ὑπεύθυνη τοῦ πειράματος, ἀλλὰ ἐκείνη διαβεβαιώνει ὅτι:
Eὁ λαὸς οὐδένα κίνδυνον διατρέχει,
Eὀφείλει νὰ συνεχίσῃ τὰ αὐστηρὰ μέτρα διότι ἔχει ὑπογράψει τὸ μνημόνιο.
|
Τὸ συμφωνητικὸν ἐπιτρέπει εἰς τὸν διδάσκαλον νὰ ἀποχωρήσῃ ἐλευθέρως ἀνὰ πᾶσαν στιγμὴν ἄνευ ἐπιπτώσεων.
|
Τὸ μνημόνιο δὲν εἶναι ὑπεράνω τοῦ
Συντάγματος τῆς χώρας. Ἡ κυβέρνησις δύναται νὰ ἀποχωρήσῃ ἀνὰ πᾶσαν
στιγμὴν, ἄνευ ἐπιπτώσεων, πλὴν αὐτοδεσμεύ-εται ἀποδεχομένη τὴν ἐφαρμογὴ
τοῦ ἀγγλικοῦ διακαί-ου καὶ, ἄρα, τὴν δήμευσιν τῆς δημοσίας περιουσίας
εἰς περίπτωσιν μὴ ἀποπληρωμῆς τῶν τοκογλυφικῶν δανείων.
|
Ὑπὸ τὴν πίεσιν τοῦ καθηγητοῦ, ὁ
διδάσκαλος ὑπερνι-κᾶ τοὺς τυχὸν ἠθικοὺς ἐνδιασμοὺς καὶ συνεχίζει νὰ
ὑποβάλλῃ τὸν μαθητευόμενον εἰς τὸ μαρτύριον τοῦ ἠλεκτροσὸκ.
|
Ὑπὸ τὴνπίεσιν τῆς τρόϊκα αἱ κυβερνήσεις
ἐπιμένουν, ἀποδεικνύουσαι ὅτι μοναδικὸς ἐνδιασμὸς των εἶναι ἡ
διατήρησις τῆς ἐξουσίας, καὶ συνεχίζουν ὑποβάλλου-σαι τὸν Ἑλληνικὸν λαὸν
εἰς τὸ οἰκονομικὸν μαρτύριον.
|
Εἰς τὰ 362 V ὁ μαθητευόμενος βρυχᾶται ὡς θηρίον καὶ χάνει τὰς αἰσθήσεις του.
|
Μὲ τὴν ἀνεργία, τὴν ἀνέχειαν καὶ τοὺς
ἀστέγους εἰς τὰ ὕψη, μὲ 3.500 αὐτοκτονίες καὶ μὲ τὰ σκάνδαλα τῶν
πολιτικῶν νὰ μὴν ἔχουν τέλος, καὶ τὴν κειμένην νομο-θεσίαν νὰ ἐπιβάλλῃ
τὴν ἀνενδίαστον παραγραφὴν των σκανδάλων τῶν πολιτικῶν, ὁ Ἑλληνικὸς λαὸς χάνει πλέον τὰς αἰσθήσεις του καὶ καθίσταται ἀνίκα-νος ἀντιδράσεως.
|
Εἰς τὸ σημεῖον αὐτὸ εἰσέρχεται εἰς τὴν
αἴθουσαν τοῦ πειράματος ὁ ἴδιος ὁ Milgram, ὁ ὁποῖος, προκειμένου νὰ
ἀπαλύνῃ τὸ ἠθικὸν φόρτον τοῦ διδασκάλου, τοῦ ἐπεξηγεῖ ὅτι:
Eτὸ πείραμα ἤτο εἰκονικὸν,
Eὁ μαθητὴς οὐδέποτε ἐδέχθη ἠλεκτροσὸκ.
|
Εἰς τὸ σημεῖον τοῦτο εἰσέρχονται ἡ
τρόϊκα, ἡ Εὐρώπη, τὸ Διεθνὲς Ληστρικὸν Ταμεῖον καὶ προκειμένου νὰ
γελοιοποιήσουν ἔτι περισσότερον τὸν Ἑλληνικὸν λαὸν:
Eσυγχαίρουν τὴν τροϊκανὴν κυβέρνησιν τῆς Ἑλλάδος
Eἀναδεικνύουν τὸν πρωθυπουργὸν τῆς Ἑλλάδος ὡς τὸν τέλειον πολιτικὸν τῆς Εὐρώπης
Eάποστέλλουν εἰς τὴν κυβέρνησιν ἐπεξεργασμένον ξύλον, εἰς τὸ ὁποῖον ἔχουν προσδώσει τὴν μορφὴν χρήματος καὶ τυπικὴν ἀξίαν.
|
Ταυτοχρόνως εἰσέρχεται εἰς τὴν αἰθουσαν καὶ ὁ μαθητὴς ἀκμαιότατος
|
Ταυτοχρόνως ὁ Ἑλληνικὸς λαὸς ἐξαφανίζεται ἐκ τοῦ προσκηνίου παντελῶς ἀποκαμωμένος
|
Ὁ Milgram πιστεύει ὅτι διὰ τῆς
ἀποκαλύψεως τῆς ἀλη-θείας ὁ διδάσκαλος θὰ ξεπεράσει τὸ πρόβλημα τοῦ
ἠθικοῦ ἐνδιασμοῦ τὸ ὁποῖον ἀντιμετώπισεν ἐπὶ τῷ ἀκούσματι τῶν πρώτων
κραυγῶν τοῦ μαθητευομένου.
|
Οἱ Γερμανοὶ πιστεύουν ὅτι δίδοντας τὰ
εὔσημα εἰς τὸν Ἕλληνα πρωθυπουργὸν, οἱ κυβερνῶντες θὰ κερδίσουν ἐκ νέου
τὴν ἐκτίμησιν τοῦ λαοῦ καὶ οὕτω θὰ ἀποφύ-γουν τὰς συνεπείας τοῦ μίσους
τοῦἝλληνος.
|
Αἱ ἐλπίδες τοῦ Milgram διαψεύδονται.
Οἱ διδάσκαλοι συμπεραίνουν ὅτι ὑπέκυψαν ἄνευ λόγου εἰς τὰς ἐπιτα-γὰς
τῆς ἐξουσίας καὶ παρέβησαν τὴν συνείδησίν των προβαίνοντες εἰς
ἀπανθρώπους ἐνεργείας.
-
Ø Ἀντελήφθησαν ὅτι εἶναι ὀλιγώτερον ἄνθρωποι ἀπὸ ὅ,τι ἐπίστευον δι᾽ ἑαυτοὺς.
|
Αἱ ἐλπίδες καὶ φιλοδοξίαι τῶν Γερμανῶν ἰκανοποι-οῦνται.
N Οἱ Ἕλληνες διασκορπίζονται, διὰ μίαν ἀκόμη φορὰν, εἰς τοὺς τέσσαρας ἀνέμους.
N Οἱ Ἕλληνες ἀπώλεσαν τὸ μεγαλύτερο στήριγμά-των των ἤτοι τὴν κοινὴν γνώμην τῆς Εὐρώπης.
|
Συμπέρασμα
|
Ἡ δύναμις τῆς ἐξουσίας τοῦ καθηγητοῦ μετέτρεψεν τὸν κοινὸν θνητὸν εἰς ἀπάνθρωπον πειραματιστὴν πρὸς «ὄφελος;» τῆς ἐπιστήμης.
|
Ἡ δύναμις τῆς γερμανικῆς οἰκονομικῆς ἐξουσίας μετέτρεψεν
τὰς, ἔτσι καὶ ἀλλέως ἀσθενοῦς ἐθνικῆς ἀντοχῆς, κυβερνήσεις τῆς Ἑλλάδος,
εἰς πειθή-νια ἐκτελεστικὰ ὄργανα κατὰ τῶν ὁμοφύλων των. Ἡ δύναμις τῆς ἐξουσίας τῶν κυβερνήσεων τῆς Ἑλλάδος μετέτρεψεν τὸν ὑπερήφανον καὶ ἔνδοξον Ἑλληνικὸν Λαὸν εἰς ἄβουλον καὶ δουλοπρεπὴ μᾶζα πρὸς ὄφελος τῆς Εὐρωπαϊκῆς καὶ παγκοσμί-ου οἰκονομικῆς ὀλιγαρχίας… Αἱ κυβερνήσεις τῆς Εὐ-ρώπης ἀπέδειξαν διὰ μίαν ἀκόμη φορὰν τὸν βάρβαρον ψυχισμὸν των. ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ;
|
|
|
|
|
Your pouches will degrade after time, so you will have to repair them every once
ΑπάντησηΔιαγραφήin a while in the abyss. Now repeat the process by mining and
dropping simultaneously. A large number of workers, particularly in
the professional occupations, will become eligible for
retirement in the coming years, and some companies may have trouble coping
with the loss of many experienced workers to retirement at a time when the
industry is expanding production on dryer machine and ball mill machines.
Aside from Microsoft and Nintendo, another top competitor, Sony, will also be releasing some top-rated
ΑπάντησηΔιαγραφήgames for its own console - the Playstation.
While the leader is placing protection and clipping the rope through, the second climber is removing previously placed
protection. After February 27, The Sim Online servers
were shut down and it is now known as EA land, old account holders can still come back of course, and
its the same game. If you are using your own
clubs, clean it with a wet cloth at least every 2-3 days. This game allows players to take on a whole
different side of themselves and express their
wild side, or even the business man lurking in each of us.
Also visit my website: simulator
One of her most popular products are her organic vegetable seedlings, especially the tomatoes, which
ΑπάντησηΔιαγραφήare cool-weather varieties that do well on California's foggy Central Coast. Due to the popularity of organic gardening, organic potting soil and compost are available at most garden centers. Subtle gardening themes act upon the subconscious, and merely give the observer a pleasant feeling.
my web page; disyllable